FOTO INEDIT

In jos

FOTO INEDIT

Mesaj  bogdan malinescu la data de Lun Aug 11, 2008 4:52 pm

Am un conflict de familie cu unchiu Tase.
El spune ca este un Mig 21 F13 /Pf, eu cred dupa serie ca este un Mig 19. Stiu pilotul dar nu conteaza ca nu a ajuns general.
Ce parere aveti ?



bogdan malinescu

Mesaje : 15
Data de înscriere : 04/08/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: FOTO INEDIT

Mesaj  DragosP la data de Lun Aug 11, 2008 7:21 pm

Eu as merge pe varianta unchiului pentru ca:
- incastrarea aripii nu e asa de avansata ca la 19
- derivele sunt prea joase sa fie de la 19
- eu stiam partea anterioara a cupolei carlingii Mig-ului 19 era fixa , pe cand la F-13 era escamotabila
- m-as lega si de scara dar nu sunt prea sigur ( la 19 datorita incastrarii aripii cam la jumatatea carlingii erau in Z )
- eu zic ca inmatricularea ar corespunde unui F-13 mai degraba decat unui Mig-19



Verdictul meu : Mig-21 F-13
avatar
DragosP

Mesaje : 31
Data de înscriere : 06/08/2008
Varsta : 35
Localizare : Braila/Iasi

Vezi profilul utilizatorului http://freewebs.com/dragosp/

Sus In jos

Re: FOTO INEDIT

Mesaj  BogdanB la data de Lun Aug 11, 2008 8:59 pm

de acord in totalitate q DragosP
avatar
BogdanB

Mesaje : 7
Data de înscriere : 17/06/2008
Varsta : 37
Localizare : Timisoara

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: FOTO INEDIT

Mesaj  babacu la data de Vin Aug 22, 2008 11:07 am

Nu știu cum ai putut avea îndoieli cu privire la tipul de avion. E categoric un Mig-21 F 13! Forma cupolei e elementul de baza în identificarea sigură a avionului. Doar la Mig-21 a existat pe primele variante (F 13, PF, PFM) cupola dintr-o singură bucată care se deschide spre înainte. La Mig-19 există parbrizul fix și cupola care se deschide prin culisare spre înapoi. Plus că aripile la Mig-19 sînt în dreptul carlingii, mai exact încep din dreptul părții fixe a cupolei, pe cînd la toate 21 sînt în spatele carlingii. Așa în treacăt îți mai enumăr și alte elemente de identificare: lipsesc tunurile din zona de încastrare a aripii și plăcile de oțel de pe fuselaj din dreptul lor (caracteristic pentru Mig-19), în schimb avionul din poză are priza de aer secundară (în dreptul bombeului piciorului stîng al pilotului, acoperită cu capacul de protectie roșu, caracteristic Mig-21).

babacu

Mesaje : 1
Data de înscriere : 22/08/2008
Localizare : Tîrgoviște

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

cupola

Mesaj  clujeanul la data de Joi Dec 11, 2008 9:41 am

Clar Mig-21, la 19 cupola le larga catre inapoi.

clujeanul

Mesaje : 5
Data de înscriere : 11/12/2008

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: FOTO INEDIT

Mesaj  crazy62 la data de Mar Iun 09, 2009 3:38 pm

bogdan malinescu a scris:Am un conflict de familie cu unchiu Tase.
El spune ca este un Mig 21 F13 /Pf, eu cred dupa serie ca este un Mig 19. Stiu pilotul dar nu conteaza ca nu a ajuns general.
Ce parere aveti ?



Este Mig-21 PF serie 760715 livrată în 1965, a aparținut Regimentulu 86 Aviație vânătoare, în anul 2006 se afla stocată la Craiova pentru dezmembrare (vezi cartea Famous Russian Aircraft Mykoyan Mig-21 scrisă de Yefim Gordon și Keith Dexter.Am găsit și una sau două poze ale acestui aparat dar nu știu cum să le postez.Unciul Tase are dreptate.

crazy62

Mesaje : 1
Data de înscriere : 28/04/2009

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: FOTO INEDIT

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum